

BAŞHEKİM ALTINTEPE’ DEN KARDELEN ANAOKULU VELİLERİNE “SAĞLIKLI BESLENME” KONFERANSI
“Beslenme Dostu Okul” olma yolunda hızla ilerlemeye devam eden Kardelen Anaokulunda Seydişehir Devlet Hastanesi Başhekimi Sayın Uzman Doktor Fatih ALTINTEPE bebeklikten yetişkinliğe kadar olan süreçte sağlıklı beslenmenin sırlarını velilerle paylaştı.
Okul Müdürü Dilek KARA yaptığı açıklamada; “Doktor bey sadece beslenme konularıyla da kalmayıp güncel sorunlardan da bahsederek velilerimizin sorularını yanıtladı. Bizleri kırmayıp davetimize icabet ettiği için sayın başhekimimize, eşini, çoluğunu çocuğunu bırakıp çocuklarının ve ailesin sağlığını düşündüğü için okul idaresine ve öğretmenlerine saygısından dolayı orada bulunarak bizleri yalnız bırakmayan tüm velilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum, umarım velilerimizin ve öğrencilerimizin sağlıklı beslenmelerine bir nebze olsun katkımız olmuştur.” Dedi.

- MAHMUT ESAT ORTAOKULUNDAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- IĞDIR’DA GERÇEKLEŞEN TÜBİTAK 4004 EKOLOJİK EDEBİYAT OKULU PEOJESİNDE SEYDİŞEHİR’İ FELSEFE ÖĞRETMENİ AYŞE ÜNÜVAR TEMSİL ETTİ
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
- BAŞKAN USTAOĞLU’NDAN ŞEHİT BABALARINA BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
- Seydişehir’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
Haber Yazılımı: CM Bilişim












