

BAŞHEKİM ALTINTEPE’ DEN KARDELEN ANAOKULU VELİLERİNE “SAĞLIKLI BESLENME” KONFERANSI
“Beslenme Dostu Okul” olma yolunda hızla ilerlemeye devam eden Kardelen Anaokulunda Seydişehir Devlet Hastanesi Başhekimi Sayın Uzman Doktor Fatih ALTINTEPE bebeklikten yetişkinliğe kadar olan süreçte sağlıklı beslenmenin sırlarını velilerle paylaştı.
Okul Müdürü Dilek KARA yaptığı açıklamada; “Doktor bey sadece beslenme konularıyla da kalmayıp güncel sorunlardan da bahsederek velilerimizin sorularını yanıtladı. Bizleri kırmayıp davetimize icabet ettiği için sayın başhekimimize, eşini, çoluğunu çocuğunu bırakıp çocuklarının ve ailesin sağlığını düşündüğü için okul idaresine ve öğretmenlerine saygısından dolayı orada bulunarak bizleri yalnız bırakmayan tüm velilerimize ve öğretmenlerimize teşekkür ediyorum, umarım velilerimizin ve öğrencilerimizin sağlıklı beslenmelerine bir nebze olsun katkımız olmuştur.” Dedi.

- Hüyük Mevlana İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Anlamlı Ziyaret...
- Saray Marketler Zinciri’nin 4. Şubesi “Saray Gros” Hizmete Açıldı
- İsmet Şen Ortaokulu’nda Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi Açıldı
- SEYDİŞEHİR HEYETİ ALACABEL TÜNELİ’NDEN GEÇTİ
- SEYDİŞEHİR – SÜLEYMANİYE YOLUNDA YILLAR SONRA İLK KAZMA VURULDU
Haber Yazılımı: CM Bilişim












