

Beyaz bayrak ve Beslenme Dostu Oku
Seydişehir Anadolu Lisesi Temiz ve Sağlıklı Okul projesi kapsamında almaya hak kazandığı Beyaz Bayrak ve Beslenme Dostu Okul belgeleri İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar tarafından teslim edildi
İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar tarafından; Okul Müdürü Tahsin KÜÇÜK , Okul yönetici ve beyaz bayrak çalışmalarında görev alan öğretmenler ve diğer çalışanlar hazır bulundular. Teslim töreninde konuşan Tahir Kibar "Temizlik ve hijyen konusunda yeterli eğitim almış sağlıklı nesiller yetiştirmek ve öğrencilerimizin daha hijyenik ortamda eğitim-öğretimlerini sürdürmeleri amacıyla, okullarımızda yapılan faaliyetler devam ediyor. Seydişehir Anadolu Lisesi de Temiz ve Sağlıklı Okul olarak beyaz Bayrak ve Beslenme Dostu okul sertifikası alma kriterlerini yerine getirerek Beyaz bayrak ve Beslenme Dostu Okul Sertifikası almaya hak kazanmıştır Emeği geçen idarecilerimize ve öğretmenlerimize ve tüm çalışanlara teşekkür ederim."dedİ

- IĞDIR’DA GERÇEKLEŞEN TÜBİTAK 4004 EKOLOJİK EDEBİYAT OKULU PEOJESİNDE SEYDİŞEHİR’İ FELSEFE ÖĞRETMENİ AYŞE ÜNÜVAR TEMSİL ETTİ
- MAHMUT ESAT ORTAOKULUNDAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
- BAŞKAN USTAOĞLU’NDAN ŞEHİT BABALARINA BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
- Seydişehir’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
Haber Yazılımı: CM Bilişim












