

Beyaz bayrak ve Beslenme Dostu Oku
Seydişehir Anadolu Lisesi Temiz ve Sağlıklı Okul projesi kapsamında almaya hak kazandığı Beyaz Bayrak ve Beslenme Dostu Okul belgeleri İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar tarafından teslim edildi
İlçe Milli Eğitim Müdürü Tahir Kibar tarafından; Okul Müdürü Tahsin KÜÇÜK , Okul yönetici ve beyaz bayrak çalışmalarında görev alan öğretmenler ve diğer çalışanlar hazır bulundular. Teslim töreninde konuşan Tahir Kibar "Temizlik ve hijyen konusunda yeterli eğitim almış sağlıklı nesiller yetiştirmek ve öğrencilerimizin daha hijyenik ortamda eğitim-öğretimlerini sürdürmeleri amacıyla, okullarımızda yapılan faaliyetler devam ediyor. Seydişehir Anadolu Lisesi de Temiz ve Sağlıklı Okul olarak beyaz Bayrak ve Beslenme Dostu okul sertifikası alma kriterlerini yerine getirerek Beyaz bayrak ve Beslenme Dostu Okul Sertifikası almaya hak kazanmıştır Emeği geçen idarecilerimize ve öğretmenlerimize ve tüm çalışanlara teşekkür ederim."dedİ

- Hüyük Mevlana İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Anlamlı Ziyaret...
- Saray Marketler Zinciri’nin 4. Şubesi “Saray Gros” Hizmete Açıldı
- İsmet Şen Ortaokulu’nda Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi Açıldı
- SEYDİŞEHİR HEYETİ ALACABEL TÜNELİ’NDEN GEÇTİ
- SEYDİŞEHİR – SÜLEYMANİYE YOLUNDA YILLAR SONRA İLK KAZMA VURULDU
Haber Yazılımı: CM Bilişim












