

HÜRRİYET CADDEİ ESNAFLARIDAN GELENEKSEL 5. AŞURE ETKİNLİĞİ
Hürriyet Caddesi esnaflarının geleneksel hale getirdikleri aşure ikramı etkinliğinin beşincisi düzenlendi.
Geleneksel aşure etkinliğine Önceki Belediye Başkanı Abdulkadir Çat, Askerlik Şube Başkanı Üsteğmen Fırat Ekinci vatandaşlar ve çok sayıda esnaf katıldı
Konu ile ilgili açıklama yapan Esnaflar: “ Muharrem ayı birlik ve beraberlik ayıdır. Birliğin bütünlüğün ve dayanışmanın daha çok artması, diyalogların ve kardeşliğin olgunlaşması adına her yıl düzenlediğimiz aşure ikramımızı, bugün şehrimizin pazarı olması sebebiyle pazara gidip gelen ve köylerden gelen vatandaşlara daha çok ulaşabilmek için ve Muharrem ayının ilk Perşembe günü olması sebebiyle bugün yaptık. Aşuremize katılan Seydişehir protokolüne, değerli halkımıza, basın mensuplarına ve esnaf arkadaşlara teşekkür ederiz. Herkese afiyet olsun” dediler.

- MAHMUT ESAT ORTAOKULUNDAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- IĞDIR’DA GERÇEKLEŞEN TÜBİTAK 4004 EKOLOJİK EDEBİYAT OKULU PEOJESİNDE SEYDİŞEHİR’İ FELSEFE ÖĞRETMENİ AYŞE ÜNÜVAR TEMSİL ETTİ
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
- BAŞKAN USTAOĞLU’NDAN ŞEHİT BABALARINA BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
- Seydişehir’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
Haber Yazılımı: CM Bilişim












