

KARDELEN ANAOKULU MİNİKLERİ İTFAİYEYİ GEZDİ…
İlçemiz Kardelen Anaokulu öğrencileri öğretmenleri rehberliğinde “Yangından Korunma Haftası” dolayısıyla ilçemizde bulunan itfaiye binasına gezi düzenledi. Öğretmenleri ile birlikte itfaiye araçlarına da binen miniklerin oldukça sevindikleri görüldü.
Okul Müdürü Dilek KARA yaptığı açıklamada; “Öğretmen ve öğrencilerimiz ile yangınlardan korunma haftası nedeniyle ilçemiz itfaiye binasına gezi düzenledik. Burada öğrencilerimiz ilk ağızdan bilgiler aldılar, itfaiye araçlarına bindiler ve binanın her kısmı detaylıca inceleme fırsatı buldular. Öğrencilerimiz için farklı bir deneyim oldu. İtfaiyeci amcalarından bilgi aldılar ve sunulan ikramları afiyetle yediler. Tüm itfaiye çalışanlarına misafirperverliklerinden ve ikramlarından dolayı teşekkür ederiz.” dedi.

- Hüyük Mevlana İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Anlamlı Ziyaret...
- Saray Marketler Zinciri’nin 4. Şubesi “Saray Gros” Hizmete Açıldı
- İsmet Şen Ortaokulu’nda Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi Açıldı
- SEYDİŞEHİR HEYETİ ALACABEL TÜNELİ’NDEN GEÇTİ
- SEYDİŞEHİR – SÜLEYMANİYE YOLUNDA YILLAR SONRA İLK KAZMA VURULDU
Haber Yazılımı: CM Bilişim












