Karakter boyutu :



18 Aralık 2017 Pazartesi 11:26
NOROLOJİ UZMANI DOKTOR BİRSEL KUL VEDA ETTİ
Yaklaşık 2.5 yıldır Seydişehir Devlet Hastanesinde görev yapan Noroloji Uzmanı Dr. Birsel Kul ilçemize veda etti.
Kastamonu Devlet hastanesine atanan Dr. Birsel Kul ilçemizden ayrıldı.
İlçemizde görev yaptığı süre içinde hastaları, mesai arkadaşları ve Seydişehir halkı tarafından sevilen ve sayılan Dr. Birsel Kul’a yeni görev yerinde başarılar dileriz.
Bu haber toplam 1704 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
ÖNE ÇIKANLAR

- BAŞKAN ALTAY: “SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZIN YEREL YÖNETİMLER VE DIŞ POLİTİKADAKİ VİZYONUNU UCLG’DE SÜRDÜRECEĞİZ”
- BAŞKAN USTAOĞLU:"SEYDİŞEHİR'İN GELECEĞİNE ORTAK AKILLA YÖN VERİYORUZ"
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
- İL KÜLTÜR MÜDÜRÜ FİDAN’DAN SEYDİŞEHİR’E ZİYARET
- KARNELERİNİ PROTOKOL ÜYELERİNDEN ALDILAR
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Seydişehir Postasi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Yazılımı: CM Bilişim
Haber Yazılımı: CM Bilişim












