Karakter boyutu :



09 Haziran 2018 Cumartesi 11:34
SEYDİŞEHİRLİLER SALI GÜNÜ İFTARDA BULUŞACAK
Konya Büyükşehir Belediyesi ve Seydişehir Belediyesinin ortaklaşa düzenleyeceği birlik ve kardeşlik iftar yemeğine Başkan Mehmet Tutal bütün Seydişehirlileri davet etti.
Başkan Tutal; " 12 Haziran Salı günü Seyidharun Bulvarında Konya Büyükşehir Belediyesi ve Seydişehir Belediyemizin birlikte düzenleyeceğimiz kardeşlik iftarımıza tüm halkımızı bekliyoruz. Birlik, beraberlik ve kardeşliğimizin temini için tüm hemşerilerimizle iftarda birlikte olmak istiyoruz.Bu kardeşlik iftarımıza tüm hemşehrilerimizi davet ediyorum ”dedi.
Bu haber toplam 1334 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
DİĞER HABER BAŞLIKLARI
ÖNE ÇIKANLAR

- BAŞKAN ALTAY: “SAYIN CUMHURBAŞKANIMIZIN YEREL YÖNETİMLER VE DIŞ POLİTİKADAKİ VİZYONUNU UCLG’DE SÜRDÜRECEĞİZ”
- BAŞKAN USTAOĞLU:"SEYDİŞEHİR'İN GELECEĞİNE ORTAK AKILLA YÖN VERİYORUZ"
- KARNELERİNİ PROTOKOL ÜYELERİNDEN ALDILAR
- İL KÜLTÜR MÜDÜRÜ FİDAN’DAN SEYDİŞEHİR’E ZİYARET
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Seydişehir Postasi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Yazılımı: CM Bilişim
Haber Yazılımı: CM Bilişim












