• İstanbul7 °C
Karakter boyutu : 12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto
SEYDİŞEHİR’E YENİ İSTİHDAM
19 Şubat 2021 Cuma 10:31

Seydişehir Organize Sanayi Bölgesine (OSB) balık İşleme ve Paketleme Tesisi yapılıyor.

Seydişehir Belediye Başkanı Mehmet Tutal’ın istihdam ve ekonomiye katkı sağlamak için dur durak bilmeden yaptığı görüşmeler meyvesini veriyor.

Belediye Başkanı Mehmet Tutal, OSB’den 23 Bin metrekarelik bir alanın Callut Su Ürünlerine tahsis edildiğini ve dolgu çalışmalarının başladığını kaydetti.

Hüyük ‘e bağlı Tolca Mahallesinde faaliyetlerine devam eden Callut Su Ürünleri tarafından Seydişehir Organize Sanayi Bölgesinde çalışmalarına başlanılan balık işleme ve paketleme tesisinin 1 yıl içinde faaliyete geçeceği bildirildi.

İşletme sahibi Ali Yıldırım Belediye Başkanı Mehmet Tutal’ı ziyaret ederek projeyle ilgili bilgiler verdi.

Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Belediye Başkanı Mehmet Tutal, yeni yatırımın ilçe ekonomisine ve istihdamına büyük katkı sağlayacağını kaydetti.

Balık sektörüne 20 yıl önce başladıklarını kaydeden Callut Su Ürünleri Sahibi Ali Yıldırım; “Tolca mahallemizde sektöre başladık. Somon, Levrek, Çupra ve Alabalık iç alma, bütün şeklinde taze ya da dondurulmuş şeklinde üretim yapılıyor ve genellikle yüzde 90’nı yurtdışına ihraç ediliyor. Akdeniz bölgesinde otellerimizin ihtiyaçlarını karşılıyoruz. Gün geçtikçe büyümeye devam ediyoruz. Belediye Başkanımızla yaptığımız ikili görüşmeler sonucunda Seydişehir’de de bir tesis kurma kararı aldık. Başkanımız bize bu konuda yardımcı oldu. Kendilerine ve ekibine teşekkür ediyorum. 23 Bin metrekarelik bir alanda kuracağımız tesisimizin ilk etapta 5 bin metrekarelik alanında faaliyetlerimize başlayacağız. Toplamda 20 Milyon liralık bir yatırım olacak” dedi.

Balık İşleme ve paketleme tesisi dolgu çalışmalarının başladığını kaydeden Belediye Başkanı Mehmet Tutal; “ Tolca mahallemizde faaliyet gösteren Callut Su Ürünleri sahibi Ali Yıldırım bey’le görüştük. İşletmeye giderek bizzat çalışmalarını inceledik. Kurulacak olan yeni tesisin Seydişehir’de olması ve Belediyemiz sorumluluk alanında kurulması konusunda ortak noktada karar aldık. Kendilerine Organize sanayi bölgemizden yer tahsisi yaptık. 23 Bin metrekarelik alanda kurulacak olan 10 bin ton kapasiteli bir tesis, 150 personel istihdam edilecek. Yatırım bütçesi 20 Milyon lira. Bu tesislerimiz de hazırlanan ürünler yurt dışına ihraç edilecek. İlçemize hayırlı uğurlu olsun. Ben yatırımcılarımıza yapmış oldukları çalışmalarından dolayı teşekkür ediyorum “dedi.

Bu haber toplam 951 defa okunmuştur
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Seydişehir Postasi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.