

Sağlık Müdürü Koç, hastaneyi inceledi
Konya İl Sağlık Müdürü Prof. Dr. Mehmet Koç Hastaneyi ziyaret etti.
Kamu Hastaneleri Hizmetleri başkanı Prof. Dr. Kadir Durgut, Acil Sağlık Hizmetleri başkanı Dr. Ahmet Ergin, Halk Sağlığı Hizmetleri başkanı Uzm. Dr. Kerim Yeşildağ ve Destek ve İdari Hizmetler başkanı Gökhan Arıcan'ın da hazır bulunduğu ziyarette hastane başhekimi Op. Dr. Seyit Ali Deniz ve diğer hastane idarecilerimiz İl Sağlık Müdürümüz ve ekibine eşlik etti.
İl Sağlık Müdürü, hastanenin genel durumu, sorunları ve yapılması planlanan değişiklikler hakkında hastane yöneticilerimizden bilgi aldıktan sonra hastane hizmet alanlarını gezerek yerinde incelemelerde bulundu. Hastane çalışanlarını ve hasta yakınlarının sorunlarını ve taleplerini dinleyen İl Sağlık Müdürü Koç, bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da küçük büyük her bir sorunun çözümü noktasında gereken bütün adımların atılacağını söyledi.

- Hüyük Mevlana İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Anlamlı Ziyaret...
- Saray Marketler Zinciri’nin 4. Şubesi “Saray Gros” Hizmete Açıldı
- İsmet Şen Ortaokulu’nda Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi Açıldı
- SEYDİŞEHİR HEYETİ ALACABEL TÜNELİ’NDEN GEÇTİ
- SEYDİŞEHİR – SÜLEYMANİYE YOLUNDA YILLAR SONRA İLK KAZMA VURULDU
Haber Yazılımı: CM Bilişim












