

SEYDİŞEHİR BELEDİYESİNDEN SİNEKLE MÜCADELE
Seydişehir Belediyesi yaz mevsiminin gelmesi ile birlikte sinekle mücadele çalışmalarını yoğunlaştırdı.
Fen İşleri Müdürlüğü bünyesinde oluşturulan 3 ayrı ekibinin çalışmalarına aralıksız devam ettiğini kaydeden Başkan Tutal, ekiplerin merkez ve kırsal mahallelerde çalışmalarına hız verdiğini kaydetti.
Özellikle akşam saatlerinde ilaçlama faaliyetlerinin daha yoğun olduğunu kaydeden Başkan Tutal;" Her gün yapılan ilaçlama çalışmalarında ekiplerimiz ilaçlama
çalışması yapıyor. Yaz mevsiminde yaşanılan sinek üremesinin önüne geçilebilmesi yönünde sürdürülen çalışmalar, sadece akşamları değil, sabahın erken saatlerinde de devam ediyor.Ekipler tüm mahallelerde başladıkları ilaçlama çalışmalarını gece geç saatlere kadar sürdürüyor. İlaçlama faaliyetlerinde modern ilaçlama teknikleriyle doğanın dengesini bozmayacak ve insan sağlığına ve eko sisteme zarar vermeyecek ilaçlar kullanıyor.Şehir merkezinde gerçekleştirilen ilaçlama çalışmalarının yanı sıra kırsal mahallelerde de yapılıyor."dedi.

- Hüyük Mevlana İlkokulu Öğrencilerinden Huzurevi Sakinlerine Anlamlı Ziyaret...
- Saray Marketler Zinciri’nin 4. Şubesi “Saray Gros” Hizmete Açıldı
- İsmet Şen Ortaokulu’nda Görsel Sanatlar ve Teknoloji Tasarım Sergisi Açıldı
- SEYDİŞEHİR HEYETİ ALACABEL TÜNELİ’NDEN GEÇTİ
- SEYDİŞEHİR – SÜLEYMANİYE YOLUNDA YILLAR SONRA İLK KAZMA VURULDU
Haber Yazılımı: CM Bilişim












