

YENİCEKÖY de 2. GEKENEKSEL İFTAR
Seydişehir’ bağlı Yeniceköy mahallesinde 2. Geleneksel İftar yemeği verildi.
Yeniceköy kalkınma ve Yardımlaşma Derneği tarafından düzenlenen 2. Geleneksel iftar yemeği büyük ilgi gördü.
Yemeğe Yeniceköylü olan Selçuk Üniversitesi Rektör’ ü Mustafa Şahin, Seydişehir Kaymakam’ ı Aydın Erdoğan, Belediye Başkanı Mehmet Tutal, AK parti ilçe başkanı Mustafa Konurer, AK Parti eski ilçe başkanı Kemalettin Atalay, Selçuk Üniversitesi Rektörlük Genel Sekreteri İbrahim Halıcı, Yeniceköy Muhtarı Keramettin Balcı ve Yeniceköylüler katıldı.
Yeniceköy Muhtarı Keramettin Balcı, Bu yıl ikincisini düzenledikleri İftar yemeği programını gelecek yıllarda gerçekleştirip geleneksel hale getireceklerini söyledi.
Köy meydanında verilen yemek sonrasında davetliler içilen çay eşliğinde sohbet ettiler.

- MAHMUT ESAT ORTAOKULUNDAN ŞEHİT AİLESİNE ANLAMLI ZİYARET
- IĞDIR’DA GERÇEKLEŞEN TÜBİTAK 4004 EKOLOJİK EDEBİYAT OKULU PEOJESİNDE SEYDİŞEHİR’İ FELSEFE ÖĞRETMENİ AYŞE ÜNÜVAR TEMSİL ETTİ
- BAŞKAN USTAOĞLU, VATANDAŞLARIN SORULARINI CEVAPLADI
- BAŞKAN USTAOĞLU’NDAN ŞEHİT BABALARINA BABALAR GÜNÜ ZİYARETİ
- Seydişehir’de Halk Oyunları Gecesi Büyük Beğeni Topladı
Haber Yazılımı: CM Bilişim












